Terug van weggeweest!!

18 januari 2016

maandag 23 november

Vandaag heb ik besloten dat ik deze week geen geld meer mag uitgeven! Ik verdien 85 pond per week, maar ik ga ook elke week uiteten en ergens met de trein heen. En omdat kerst hier onwijs groot is, moest ik ook kerst kado's kopen... Ik denk dat het lastig gaat worden, maar in Nederland ga ik ook niet elke vrijdag lunchen en uiteten. Dus ik denk dat het goed moet komen!!

Zondag 29 november

Vandaag ben ik samen met Talisa, Isabel en Nina naar Winchester geweest. Er is daar een hele mooie kerstmarkt. We gingen rond 10 uur heen, maar omdat de rails glad waren (WTF) reden de treinen niet vanuit Camberley... Dus wij een uur gewacht en uiteindelijk kwam er toch een trein en zijn we via een omweg in Winchester terecht gekomen. We hebben daar even op een voedselmarkt rond gelopen en wat eten gekocht! Isabel wilde graag naar de kerk, dus dat hebben we ook gedaan. We hebben een mis meegemaakt, het was echt super cool. Er was een koor dat echt super mooi heeft gezongen!! Daarna zijn we naar de kerstmarkt geweest, wat spulletjes gekocht en wat gluwein gedronken. Het was een super gezellige dag met de meiden!

Donderdag 3 december

Het zat er al een paar dagen aan te komen... maar ik ben toch echt ziek vandaag.. Het begon met een verkoudheid, toen kreeg ik hoofdpijn en toen kreeg ik een verhoging. JEEJ! Ik had zo slecht geslapen vannacht en het opstaan was dus ook zeer naar. Ik vertelde Germaine dat ik slecht heb geslapen en dat ik me onwijs beroerd voel, en gelukkig mocht ik vandaag ik bed blijven en zou zij voor de kids zorgen. Dat was echt super relax! Vandaag kwam Jo, de eerste au-pair van Neil en Germaine. Dat was echt super gezellig! We hebben vanavond de jelly bean challange gedaan... niet een van mijn talenten.. Je moest 30 Jelly beans op kleur sorteren. ONWIJS MOEILIJK!! Ook hebben we deze week de maltezer challange gedaan, daar ben ik dan wel weer goed in !! (video op facebook) Het was een lange dag, en ik voel me nog steeds redelijk naar!

Vrijdag 4 december

Deze week is echt snel voorbij te gaan!! Ik ben nog steeds de dagen aan het aftellen dat ik naar huis ga! Ik zou eigenlijk gaan lunchen met de meiden, maar Harry heeft een ooginfectie dus hij blijft vandaag thuis (net als gister) Ik ben vandaag met hem naar het bos geweest om even een frisse neus te halen. Dat was goed voor hem, maar ook goed voor mij! We hebben ongeveer 1,5 uur gelopen. Harry was onwijs enthousiast want we hebben twee wilde herten gezien! Super cool!  En ook al voelde ik mij nog steeds niet helemaal 100, ben ik toch naar de kroeg geweest.. Maar ik heb echt onwijs veel plezier gehad! Jo ging met mij mee en het was wel grappig om kerstliedjes te zingen!!

Zondag 6 december

Vannacht is Nina bij mij blijven slapen. Omdat ik gisteren tot 13:00 uur.... (okeee! 16:00) in bed heb gelegen had ik wat energie over en nodigde ik Nina uit voor een film en om te blijven slapen. Alleen sliep ik niet zo lekker.. We gingen om 0:00 slapen en de wekker ging vanochtend om 7:00... En Nina snurkt, best hard. Dus ik heb niet zo goed geslapen, maar dat mag de pret niet breken! De wekker gaat om 7:00 omdat we naar Londen gaan vandaag. We gaan naar een musical!! We hadden nog geen kaartjes dus die moesten we zien te bemachtigen vandaag. Er is een winkeltje op Leicester square, waar je de goedkoopste tickets kan kopen, wij hadden tickets voor 30 pond in plaats van 60. Best een goede deal, toch?? We zijn naar Jersey Boys geweest, het was echt een leuke musical! Omdat de musical pas om 17:00 was, en we al om de 12:00 de kaartjes hadden, zijn we naar Camden Market geweest. Het is daar echt heel leuk. Ik ben daar nu al een paar keer geweest maar elke keer is er weer iets anders te beleven.

Vrijdag 11 december

OH MHY GOODNESS!!!! NOG 7 DAGEN!! Ja, okee, ik geef het toe... Ik kan echt niet langer meer wachten totdat ik naar huis ga voor kerst! Ik ben al een paar weken aan het aftellen, maar nu komt het toch echt heel dicht bij! Ik ben van plan om dit weekend mijn koffer in te pakken (best erg) Maar omdat ik alleen handbagage heb, dus een kleine koffer, moet ik wel zeker weten dat alles er in past! Best logisch al zeg ik het zelf! Ook heb ik al mijn treinreis naar het vliegveld berekend. Ik kom 4 uur voor mijn vlucht aan.. Veels te vroeg maar ik de treinen zijn hier echt poep, dus op deze manier ben ik op tijd als er twee treinen niet rijden die dag.

Op naar wat ik vandaag heb gedaan! Een tijdje geleden had ik al verteld hoe zwaar mijn leven is (NOT)! Nog een voorbeeld: Vandaag ben ik samen met Isabel, Rebecca en Talisa in de jacuzzi geweest! Isabel vertrek volgende week, voorgoed, naar Duitsland en ze wilde graag nog een keer in de jacuzzi. Ik weet niet zeker of ik dit al heb verteld, maar mijn hostouders zijn in het bezit van een jacuzzi, waar ik ook gebruik van mag maken. Toen we in de jacuzzi zaten maakte ik een opmerking dat ik zin had in mcdonalds, het was 12 uur in de ochtend... Het komt er op neer dat we 2 pizza's hebben besteld en ja, we hebben ze opgegeten in de jacuzzi, want waarom niet!!

Nu ben ik aan het oppassen op de boys, best wel relaxed want ze liggen allebei in bed en ik kan lekker tv kijken!
Wauw.... Ik heb al bijna 3 weken niets meer geschreven!! Tijd om maar weer te beginnen!! De dag dat ik naar huis vloog was eindelijk aangekomen! Ik had redelijk goed geslapen en ik had de mazzel dat Neil mij op het vliegveld kon afzetten, dat scheelde weer 2 uur met de trein!! Het vliegen duurde maar 35 minuten, wind in de rug denk ik!! Toen ik op het vliegveld aan kwam, waren Anke, Anne en Teun, oma, Germa en  mama, papa en Pien op mij aan heet wachten! Super leuk! Helaas gingen die 2 weken dat ik thuis was super snel voorbij en ben ik nu al weer 2 weken in Engeland. Het was wel lastig om iedereen weer achter te laten, zeker lastiger dan de eerste keer. Maar ik ben nu weer helemaal op mijn plek!

9 januari 2016!

Gisteren hebben we voor de eerste keer weer met de meiden ontbeten en lekker bijgekletst. in de avond zijn we naar de film geweest, The Danish Girl. Echt een onwijs mooie film! Daarna hebben we nog wat gedronken en gedanst in de kroeg.
Vandaag zijn we naar Guilford gegaan. We hebben daar lekker rond gelopen en geshopt. Het was echt super gezellig en ik heb waarschijnlijk veels te veel gekocht, oeps!!

16 januari 2016

Vandaag zijn we met een paar meiden naar Londen geweest. In de avond was er Lumiere, mooie lichtgevende dingen. We gingen wat eerder heen, zodat we ook nog wat van Londen konden zien. Het was even discusseren over wat wij wilden gaan doen, we hebben besloten om naar het museum te gaan. Het National History Museum. Het was echt ongelooflijk interessant!!
In de avond zijn we bij de lichten gaan kijken, maar we hebben niet alles gezien. Het was zoo onwijs druk... niet echt leuk. We hebben het evengoed onwijs leuk gehad met elkaar en de dag was super leuk!

Kerstmarkt in Winchester

Museum (1)

Museum (2)

Museum (3)

Lumiere Londen (1)

Lumiere Londen (2)

Laatste keer met Isabel in Londen gewandeld..

Go big or go home!

Naar de musical!