Zin in kerst!!

23 november 2015 - Camberley-Frimley, Verenigd Koninkrijk

Dinsdag 9 november  - Sportief enzo! (39 dagen)

Vandaag is er niet zo veel gebeurd, maar vandaag ben ik met Nina en Debora naar de sportschool geweest! We hebben ongeveer twee uur lang gesport! Ook al was het lang, het voelde wel onwijs goed!! Ik heb met Nina en Debora afgesproken dat we elke week minimaal 2 keer naar de sport school gaan! En niet alleen omdat er een aantal hete jongens zijn, maar ook omdat het goed voelt om te sporten.

Donderdag 11 november  - THANK YOU (37 dagen)

Zoals bijna elke dag deze week is er niet zo veel gebeurd, maar ik wil gewoon even vertellen dat ik het echt onwijs naar mijn zin heb hier! Om te beginnen mijn hostfamilie. Neil en Germaine zijn echt super aardig. Ze houden altijd rekening met me en vragen om de 5 minuten hoe het met me gaat en ze zijn ook benieuwd naar hoe mijn dag is geweest en wat ik heb gedaan. De kids zijn ook super leuk. Als ik in de ochtend James moet aankleden kiest hij zelf zijn kleren uit en is hij blij als ik met hem bezig ben. Harry zal wel lastig blijven omdat hij niks nieuws wil proberen.. Hij wil alleen maar op zijn Ipad spelen als hij thuis komt van school, en ik wil juist spelletjes spelen en naar buiten maar daar wilt hij niks van weten. Ook een van de redenen waardoor ik het zo leuk heb hier zijn de andere au-pairs in de buurt. We gaan elke vrijdag lunchen en ook vaak uiteten en andere leuke dingen doen zoals naar Londen in het weekend, sleepovers en filmavonden. Het is super fijn om mensen om je heen te hebben die hetzelfde meemaken als jij. Tot nu toe heb ik de grootste klik met Rebecca, Debora, Isabel en Talisa. Maar ik ontmoet bijna elke week iemand nieuw, dus alles is leuk! Misschien is het raar, maar ik ben de dagen aan het aftellen dat ik naar huis kom voor kerst. Ik heb geen heimwee, maar het idee om naar huis te gaan en mijn familie en vrienden weer te zien en om oud en nieuw met hun te vieren! Ik kan niet wachten!!

Vrijdag 12 November - Spontaan! (36 dagen)

vanochtend heb ik samen met de au-pairs ontbeten, zoals elke vrijdag. Heerlijk Engelse Ontbijt met worst, toast, baked beans en eieren! Wat onwijs gezond ook! (NOT) Maar ik heb die ochtend gesport, dus dat maakt het een klein beetje beter! Haha! Tijdens het ontbijt heb ik samen met Talisa, Rebecca en Isabel besloten om 's avonds uit eten te gaan, gewoon omdat het kan! We zijn uit eten geweest bij Zizi, dat is een Italiaan. Super lekker pasta gegeten, maar het toetje was echt het lekkerst!! Het was een mini-calzone met daarin nutella en banaan, met een bakje caramel ernaast en een bolletje ijs! En het was zoo lekker! Na het eten was het plan om gelijk naar huis te gaan, omdat de meiden de volgende dag om 7.18 in de trein richting Londen moesten zitten om de opening van de brug te zien (geen idee waarom het zo interessant is, dat je om 7 uur s'ochtens al wakker moet zijn... op een vrije dag!!) Toen we klaar waren met eten, liepen we langs een pub waar harde muziek vandaan kwam. Ik grapte "zullen we even dansen?" En ik zag een twijfel in het gezicht van Talisa, dus ik zei "ik ga als jij gaat". Het kwam er op neer dat ik om 2.30 in bed lag. En het was echt onwijs leuk!!

Een week van oninteressante dingen ging voorbij, op een avond na. Ik zat in de lounge TV te kijken, samen met Germaine en Neil. We waren een programma aan het kijken dat lijkt op expeditie robinsson, maar dan was het toch een beetje anders. Het heet " I'm a celebrity, get me out of here!" Het doel van het programma is om sterren te verzamelen, elke ster is 1 maaltijd. De eerste opdracht was een eet opdracht... Er waren twee kandidaten die de opdracht moesten doen, elk 5 maaltijden... De eerste maaltijd was levende insecten, er kwamen ook krokodillen penissen, kamelen lippen en levende wormen voorbij... Ik vond dit te onsmakelijk en ik had m'n ogen en oren dicht! IEHL!

Vrijdag 20 november  - Gewoon omdat het kan! (28 dagen)

Vandaag ben ik weer uiteten geweest.... En weer een Italiaan.. Wat heb ik toch een zwaar leven! Ik ging uiteten met een heleboel meiden! Echt onwijs lekker weer! En omdat het een feest was (eigenlijk niet) hebben we ook maar een fles prosecco besteld.. Is niet raar! Na het eten besloten we om nog even wat te gaan drinken in de pub, wat leidde tot een onwijs gezellige avond met een paar drankjes en een heleboel geswing.

Zaterdag 21 september - Geld te veel?? (27 dagen)

Vandaag ben ik met een paar au-pairs wezen shoppen, maar voor het shoppen gingen we even koffie drinken, want na een korte nacht (ja, ik lag om 3 uur in bed) had ik die koffie heel hard nodig! In Camberley hebben ze best veel winkels om te shoppen, dus daar hebben we van genoten. Ik ben geslaagd bij de primark en ik heb het fijnste vest ooit gekocht! (Het is hier namelijk echt onwijs koud!!) Die avond hebben Isabel en ik bij Nina gegeten. Nina heeft schnitzel gekookt! Super lekker! Daarna hebben we een film gekeken. Ik bleef bij Nina slapen, ik wilde niet alleen naar huis fietsen in het donker. Het was een fijne avond!

Zondag 22 september  - zo klein als een kind (26 dagen)

Vandaag ging mijn wekker redelijk vroeg, want ik ging samen met de meiden zwemmen!! Ik moest van Nina's huis naar huis fietsen, de kinderstoelen uit de auto te halen.. Ik mocht met de auto! Daar gingen we dan, ik in de jeep met 3 meiden op de achterbank en een naast me om me de weg te wijzen. Ik moet eerlijk zijn, ik vond het best eng om naar het zwembad te rijden (ongeveer 20 minuten) omdat ik geen idee had hoe ik erheen moest rijden, ik natuurlijk mijn research gedaan maar het is toch altijd anders in het echt. Maar alles ging echt super goed! Ik heb Isabel opgehaald op het station want zij paste niet meer in de auto. Het zwembad waar wij heen gingen, was echt super leuk! Het had 3 glijbanen, 2 bubbelbaden en natuurlijk een zwembad. Maar het beste moet nog komen.. Het had ook een spa! Voor 3 pond extra kon je ook naar de spa! We hebben eerst even gezwommen en daarna zijn we naar de sauna gegaan en hebben we lekker uitgerust (Ja Melissa, Ik mocht mijn bikini aanhouden!!) Ik heb echt een fijn weekend gehad!

Ik kon het niet aanzien!

Stappen met Talisa

Foodporn!

Nutella en banaan calzone!

cocktails!

Stappen!